Vi som vill höja statusen på Enskild Firma  
E-post:
Lösenord:
Bli medlem NU! Glömt lösenordet?  
 

  DEBATT  |  EKONOMI  |  FALLSTUDIE  |  FÖRETAGSAMHET  |  ÖVRIGT

 
Startsida
Syfte
Aktuellt
Kontakt
FAQ
Artiklar
Medlemmar
Galleri
Partier
MBTI

FRÅGOR OCH SVAR

# 1. Varför Mission EF?

-- VÄLJARE:
- Att hitta en företagsam politiker, oavsett partifärg.

POLITIKER:
- Att visa att du som politiker verkligen tar ställning och aktivt vill arbeta för att höja statusen på Enskild Firma.
- Ge dig en möjlighet att aktivt arbeta med din egna kampanj.







# 2. Vem vänder sig denna webbplatsen till?

-- Primärt till väljarna.
För att hjälpa Svenska folket att välja en företagsam politiker som är mån om att höja statusen på Enskild Firma till valet 2010, 2014 och 2018.

För politikerna tillhandahåller vi en plattform där företagsamma politiker lätt kan hålla på och inspireras av varandra oavsett politisk tillhörighet.







# 3. Vem kan bli medlem?

-- Politiker.

Denna webbplats är inget öppet forum. Det finns gott om sånt runt om på Internet. I stället är intentionen att komplettera varje politikers befintliga kampanj.

MissionEF.se är en plattform som "underhåller sig själv". Som politiker skriver du in dina texter och idéer och överlåter själva underhållet till systemet.

Systemet drar publik med hjälp av sökord.







# 4. "...men jag har egen hemsida?"

-- Denna webbplatsen ska ses som ett komplement till din övriga verksamhet. Ett hjälpmedel.

Som politiker är det mycket att tänka på. Denna webbplatsen ger dig en möjlighet att fokusera på annat.

Inget sker av en slump, men vårt fokus är att du som politiker ska engagera dig till ett absolut minimum med denna webbplatsen.







# 5. Vem är ansvarig för denna webbplats?

-- SysCare är namnet på en liten aktör på marknaden men med stora idéer och världsomspännande visioner.

Varje politiker är ansvarig för respektive text.

Vi har utvecklat ett system som automatiskt hanterar sökord. Vårt verktyg är optimerat för minsta möjliga arbetsinsats men med maximalt resultat.







# 6. En kort presentation av...

-- Jakob (1972). Han är mer en fyrkantig tekniker som lever under mantrat "Don't make me think", vilket avser mindre genomtänkta tekniska lösningar.

Jakob har en bakgrund i den grafiska branschen men har sedan 1995 fokuserat på Internet och den interaktiva utmaning som detta medger.

För Jakob är det viktigt att "tekniken tar hand om det tråkiga". Jakob tycker att man ska arbeta så lite som möjligt men med bibehållen eller utökad produktivitet och kvalitet.

Jakob är mycket duktig på att komma på och förverkliga idéer som sticker ut från "det normala". Innovationer och nytänk i all ära, men det kan också förknippas med vissa svårigheter för acceptans och extra lång startsträcka.

Sverige är inte innovatörens förlovade land och väldigt många svenskar är mycket måna om att förvalta detta arv.

Här ges dock inte utrymme att fördjupa sig i detta ämne, men Mission EF är ett resultat av Jakobs innovativa kompetens.







# 7. En kort presentation av...

-- SysCare (2003) Företaget har etablerat sig på marknaden med fokus för interaktiva och dynamiska webbplatser.

Till företagets produktportfölj hör en rad innovationer och tekniskt genomtänkta verktyg som förenklar och underlättar vardagen för kunder och konsumenter.

Företaget har stort fokus på sökord.

Företaget har positionerat sig med devisen att "vi hjälper företag att hitta och utveckla sin identitet på Internet".

Den tekniska utvecklingen går som bekant med raket fart. Det samma kan man säga om våra idéer, vilket är positivt, då idéer kan behöva mogna.

Vi är sedan slutet av 2008 färdiga med utvecklingen av automatisk hantering av sökord, ActiveMeta. När Mission EF är mer färdig kommer vår nya produkt, ProRank, få större uppmärksamhet.





 
  
   
Copyright © missionEF.se 2010 - 2017